پنج شنبه که از بهشت زهرا برمی گردیم، فرصت خوبی است برای گلباران کردن شهر. هیچ خطری هم ندارد: گل سرخ ها را هرجای شهر که توانستیم پرپر می کنیم، تا یاد شهدایمان زنده بماند. هرچه مسیر شلوغ تر باشد، حضورمان بالطبع بهتر دیده می شود. وگرنه هرجای شهر که شد، از دم درخانه تا سرکوچه و خیابان را با گل سرخ تزئین می کنیم. ورودی های مترو هم ازین نظر جای خوب و پررفت وآمدی است.
۱۳۸۸ اسفند ۲۲, شنبه
اشتراک در:
پستها (Atom)