۱۳۸۸ اسفند ۲۲, شنبه

پنج شنبه آخر سال شهر را گلباران می کنیم!

پنج شنبه که از بهشت زهرا برمی گردیم، فرصت خوبی است برای گلباران کردن شهر. هیچ خطری هم ندارد: گل سرخ ها را هرجای شهر که توانستیم پرپر می کنیم، تا یاد شهدایمان زنده بماند. هرچه مسیر شلوغ تر باشد، حضورمان بالطبع بهتر دیده می شود. وگرنه هرجای شهر که شد، از دم درخانه تا سرکوچه و خیابان را با گل  سرخ تزئین می کنیم. ورودی های مترو هم ازین نظر جای خوب و پررفت وآمدی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر