۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

اکبر گنجی:در ایران مردم احمدی‌نژاد را مسخره می‌کنند، اما متاسفانه در خارج خبرنگاران برایش صف می‌بندند!

اکبر گنجی روز شنبه در همدردی با روزنامه‌نگاران زندانی در دانشگاه واشنگتن گفت:"در ایران مردم احمدی‌نژاد را مسخره می‌کنند، اما متاسفانه خبرنگاران خارجی او را جدی می‌گیرند و تا به نیویورک می‌آید برایش صف می‌بندند!" اکبر گنجی در سخنرانیش که بخشی از آن از صدای امریکا پخش شد، به حربه احمدی‌نژاد در مورد ذکر همیشگی دو نکته جنجال برانگیز "هلوکاست" و "محو کردن اسرائیل" گفت که برای جلب توجه خبرنگاران خارجی به‌زبان می‌آورد و اگر آن دو را از او بگیرند، چیز دیگری برای گفتن نخواهد داشت! گنجی از اینکه رسانه‌های غربی فریب احمدی‌نژاد و بازی‌های رسانه‌ای او را می‌خورند، اظهار تاسف کرد. اکبر گنجی قرار است جایزه پانصدهزاردلاری خود را برای فعالیت‌هایش ظرف چند روز آینده دریافت کند. 

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

استعمارگر پیر هم نشدیم!

در خبرها آمده که ناظران بین‌المللی جهت تضمین سلامت انتخابات پارلمانی انگلستان وارد این کشور شدند. می‌دانیم که در انتخابات امریکا هم همیشه از ناظران بین‌المللی دعوت می‌شود.
آن وقت آقا سیدعلی هربار که کسی از از لزوم حضور ناظران بین‌المللی می گوید، پاسخ می‌دهد:" هرکس از حضور ناظران حرف بزند، خائن و اجنبی است! چون ما که معتقد و متعهد به اسلام هستیم، مثل غرب تقلب نداریم و متقلب نیستیم." راست هم می گوید: هرکس به خودش شک دارد ناظر دعوت می‌کند!