۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

آقای حسینیان، یک "استودیو" داریم، یک " استادیوم" و یک "مصاحبه مطبوعاتی". منظورتان کدام بود؟!

وقتی در مناظره تلویزیونی گفتید"درستاد مهندس موسوی، بی بی سی استودیو داشت"، منظورتان چه بود؟ مطمئنید می دانید استودیو چیست؟! محض اطلاع یک مثال ملموس از تخصص خودتان می زنم:داشتن استودیوی بی بی سی، هزینه اش از کل دستمزد آدم هایی که شما و سعید امامی برای قتل های زنجیره ای استخدام کردید بیشتر است، چه برسد به ستاد ساده و محقرانه مهندس موسوی که آن را هم شما و لبنانی هایتان تعطیل کردید!
شما با این سن و سال هنوز نمی دانید آدم عاقل نباید هرخبر مسخره ای از کیهان را جلوی هفتاد میلیون در تلویزیون بگوید؟ البته اگر عاقل باشد...

۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

چگونه یک افتضاح اقتصادی به یک افتخار ملی تبدیل شده؟

روزنامه کیهان افتتاح خط لوله گاز ترکمنستان به ایران را با تیتر اول خود به‌عنوان فصل تازه در روابط دو کشور همچون یک افتخار ملی پوشش داده است. صداوسیما نیز بارها پیروزمندانه از این خط لوله یاد کرده است. کیهان نوشت:"خط لوله دوم گاز ايران- تركمنستان ديروز با حضور روسای جمهور دو كشور در خاك تركمنستان به بهره‌برداری رسيد.
خط لوله انتقال گاز تركمنستان به ايران 182 كيلومتر است و از ميدان گازي دولت آباد تركمنستان به انتهاي خط لوله شمال و شمال شرق ايران در منطقه سنگ بست استان خراسان رضوی متصل می‌شود و شبكه گاز اين مناطق را تقويت می‌كند."

آیا واقعا افتتاح لوله گازی که واردات گاز از ترکمنستان را دو برابر می کند، برای کشوری مثل ایران که دومین ذخایر گازی جهان را داراست، یک افتخار است یا افتضاح؟ اگر این افتخار است، لطفا برداشت عظیم قطر از حوزه گازی مشترک ایران با قطر را هم افتخار بدانید!


۱۳۸۸ دی ۱۲, شنبه

آقای احمدی مقدم، ارتشبد ازهاری نتوانست مقابل مردم بایستد، شما که از بسیج مساجد فراتر نرفته اید!

آقای احمدی مقدم،  شما سال 57 را احتمالا به خاطر ندارید، چون اگر داشتید، تاحالا سوابق انقلابی خودتان را رو کرده بودید. محض یادآوری بگویم که ارتشبد ازهاری با آن همه تعلیم نظامی و عمری تجربه ارتشی مقابل مردمی که با دست خالی آمده بودند، تاب نیاورد؛ شما که از بسیج مساجد آمده اید که جای خود دارید! اگر بخواهید حماقت کنید و دستور تیر بدهید، نفس حکومت را به شماره انداخته اید. چون این جنبش آماده خون دادن است، اما باز نمی ایستد.