شما با این سن و سال هنوز نمی دانید آدم عاقل نباید هرخبر مسخره ای از کیهان را جلوی هفتاد میلیون در تلویزیون بگوید؟ البته اگر عاقل باشد...
۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه
آقای حسینیان، یک "استودیو" داریم، یک " استادیوم" و یک "مصاحبه مطبوعاتی". منظورتان کدام بود؟!
شما با این سن و سال هنوز نمی دانید آدم عاقل نباید هرخبر مسخره ای از کیهان را جلوی هفتاد میلیون در تلویزیون بگوید؟ البته اگر عاقل باشد...
۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه
چگونه یک افتضاح اقتصادی به یک افتخار ملی تبدیل شده؟
روزنامه کیهان افتتاح خط لوله گاز ترکمنستان به ایران را با تیتر اول خود بهعنوان فصل تازه در روابط دو کشور همچون یک افتخار ملی پوشش داده است. صداوسیما نیز بارها پیروزمندانه از این خط لوله یاد کرده است. کیهان نوشت:"خط لوله دوم گاز ايران- تركمنستان ديروز با حضور روسای جمهور دو كشور در خاك تركمنستان به بهرهبرداری رسيد.
خط لوله انتقال گاز تركمنستان به ايران 182 كيلومتر است و از ميدان گازي دولت آباد تركمنستان به انتهاي خط لوله شمال و شمال شرق ايران در منطقه سنگ بست استان خراسان رضوی متصل میشود و شبكه گاز اين مناطق را تقويت میكند."
آیا واقعا افتتاح لوله گازی که واردات گاز از ترکمنستان را دو برابر می کند، برای کشوری مثل ایران که دومین ذخایر گازی جهان را داراست، یک افتخار است یا افتضاح؟ اگر این افتخار است، لطفا برداشت عظیم قطر از حوزه گازی مشترک ایران با قطر را هم افتخار بدانید!