وقتی در مناظره تلویزیونی گفتید"درستاد مهندس موسوی، بی بی سی استودیو داشت"، منظورتان چه بود؟ مطمئنید می دانید استودیو چیست؟! محض اطلاع یک مثال ملموس از تخصص خودتان می زنم:داشتن استودیوی بی بی سی، هزینه اش از کل دستمزد آدم هایی که شما و سعید امامی برای قتل های زنجیره ای استخدام کردید بیشتر است، چه برسد به ستاد ساده و محقرانه مهندس موسوی که آن را هم شما و لبنانی هایتان تعطیل کردید!
شما با این سن و سال هنوز نمی دانید آدم عاقل نباید هرخبر مسخره ای از کیهان را جلوی هفتاد میلیون در تلویزیون بگوید؟ البته اگر عاقل باشد...
شما با این سن و سال هنوز نمی دانید آدم عاقل نباید هرخبر مسخره ای از کیهان را جلوی هفتاد میلیون در تلویزیون بگوید؟ البته اگر عاقل باشد...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر