۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

آقای حسینیان، یک "استودیو" داریم، یک " استادیوم" و یک "مصاحبه مطبوعاتی". منظورتان کدام بود؟!

وقتی در مناظره تلویزیونی گفتید"درستاد مهندس موسوی، بی بی سی استودیو داشت"، منظورتان چه بود؟ مطمئنید می دانید استودیو چیست؟! محض اطلاع یک مثال ملموس از تخصص خودتان می زنم:داشتن استودیوی بی بی سی، هزینه اش از کل دستمزد آدم هایی که شما و سعید امامی برای قتل های زنجیره ای استخدام کردید بیشتر است، چه برسد به ستاد ساده و محقرانه مهندس موسوی که آن را هم شما و لبنانی هایتان تعطیل کردید!
شما با این سن و سال هنوز نمی دانید آدم عاقل نباید هرخبر مسخره ای از کیهان را جلوی هفتاد میلیون در تلویزیون بگوید؟ البته اگر عاقل باشد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر