آقای احمدی مقدم، شما سال 57 را احتمالا به خاطر ندارید، چون اگر داشتید، تاحالا سوابق انقلابی خودتان را رو کرده بودید. محض یادآوری بگویم که ارتشبد ازهاری با آن همه تعلیم نظامی و عمری تجربه ارتشی مقابل مردمی که با دست خالی آمده بودند، تاب نیاورد؛ شما که از بسیج مساجد آمده اید که جای خود دارید! اگر بخواهید حماقت کنید و دستور تیر بدهید، نفس حکومت را به شماره انداخته اید. چون این جنبش آماده خون دادن است، اما باز نمی ایستد.
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر