۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

اکبر گنجی:در ایران مردم احمدی‌نژاد را مسخره می‌کنند، اما متاسفانه در خارج خبرنگاران برایش صف می‌بندند!

اکبر گنجی روز شنبه در همدردی با روزنامه‌نگاران زندانی در دانشگاه واشنگتن گفت:"در ایران مردم احمدی‌نژاد را مسخره می‌کنند، اما متاسفانه خبرنگاران خارجی او را جدی می‌گیرند و تا به نیویورک می‌آید برایش صف می‌بندند!" اکبر گنجی در سخنرانیش که بخشی از آن از صدای امریکا پخش شد، به حربه احمدی‌نژاد در مورد ذکر همیشگی دو نکته جنجال برانگیز "هلوکاست" و "محو کردن اسرائیل" گفت که برای جلب توجه خبرنگاران خارجی به‌زبان می‌آورد و اگر آن دو را از او بگیرند، چیز دیگری برای گفتن نخواهد داشت! گنجی از اینکه رسانه‌های غربی فریب احمدی‌نژاد و بازی‌های رسانه‌ای او را می‌خورند، اظهار تاسف کرد. اکبر گنجی قرار است جایزه پانصدهزاردلاری خود را برای فعالیت‌هایش ظرف چند روز آینده دریافت کند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر