۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

استعمارگر پیر هم نشدیم!

در خبرها آمده که ناظران بین‌المللی جهت تضمین سلامت انتخابات پارلمانی انگلستان وارد این کشور شدند. می‌دانیم که در انتخابات امریکا هم همیشه از ناظران بین‌المللی دعوت می‌شود.
آن وقت آقا سیدعلی هربار که کسی از از لزوم حضور ناظران بین‌المللی می گوید، پاسخ می‌دهد:" هرکس از حضور ناظران حرف بزند، خائن و اجنبی است! چون ما که معتقد و متعهد به اسلام هستیم، مثل غرب تقلب نداریم و متقلب نیستیم." راست هم می گوید: هرکس به خودش شک دارد ناظر دعوت می‌کند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر